Friday, August 27, 2010

27hb Ogos 2010~Merayau tanpa hala tuju

As I'm typing this, I dont know what the hell happened between me and my other half.. Are we arguing? Perhaps..Over what? Dont know...I was just joking this morning tapi dia cakap 'belilah yg patut je..Jgn beli yg x patut', then I asked him, apa 'yang x patut dibeli tu?', then dia cakap 'nnti bgtau syg bangkang', pastu cakap x habis... I was so damn pissed off bila dia cakap x habis...Macam dulu, selalu berakhir dgn "OK"... What's with that "ok" actually, I dont understand and I dont like the way he talks to me.... I wanna talk, but he wont hear me, I wanna ask, but he makes fool of me..

Hari ni terus hilang mood nak buat kje...Tadi pegi Plaza Warisan, ingatkan nak cari Beauty Soap tu... Pastu skali that salesgirl recommendkan sabun Taharah ni...okla kot...That time mse that salesgirl brief me about the soap, I google sendiri pasal sabun tu via my newly bought HTC Wildfire...hehehehe, kinda like it...So, I bought the soap...Quite expensive la jugak for a stupid soap but tgk kat internet pun harga lagi mahal RM2...And what else I got for myself? Not much as my other half already warned me to control my spending... I was the one yang penant keje...Of course I wanna buy something for myself...But I got I pouch for my phone...together with a cow keychain...so cute...And a tudung to pair with my blue blouse...Xde tudung biru, tapi I beli selendang putih yang ada bunga2 biru..Cantik, beli kat Central Market...

And I think I want to break my fast kat luar kot...Tadi pegi pusing Petaling Street tu nak cari beg untuk my sis, but lastly I found baju raya for my brother and baju Melayu for my dad has yet to be discovered...X pusing2 kl beli barang raya lagi...Or maybe beli kat kampung je kot...and petang ni mybe bukak puasa kat luar, or kat office je kot...join akak kat office yg nak bukak puasa kat office sbb dia jaga parking malam ni...Dont have mood to talk to anyone especially him...Sedey bila dia buat macam tu actually..Sedey sangat bila dia buat x endah, xnak pandang, stop the conversation just like that...Sedey sgt2, rasa nak menitik je air mata ni...He dont understand me at all...Biarlah, balik nnti just tido, esok cuti..maybe I can take a walk to Summit kot...jumpa Fatimah jap..Lama x jumpa dia...

Sob~~ Sob~~~

0 comments: